12 Şubat 2012 Pazar

DOLU DOLU BİR GÜN

                          


                                  Merhaba. Hepinize Dolu dolu geçecek güzel bir cumartesi günü diliyorum arkadaşlar. Lütfen boş boş geçirmeyelim.Sergilere gidelim.Sinemaya gidelim.Sevdiklerimizi kahve içip sohbet etmeye götürelim. Yaşlı bir tanıdığımıza ziyarete gidelim.  Çocukları mutlu edelim. Hobilerimize vakit ayıralım. Uzun Yürüyüşlere çıkalım diyeceğim ama kış şartlarından pek mümkün görünmüyor. Sevdiklerimize, sevdiğimiz şeylere(Çiçeğe, böceğe, kedimize ,köpeğimize, evimize, arabamıza)  zaman ayıralım. Eğer benim gibi çalışarak geçirecekseniz. Zevk almaya bakın.Benden orta şekerli bir kahve söyleyin kendinize.Bir de fal kapatın. Ben sizin için kapattım. Falınız çok güzel açıldı.


                            Bu yıl bütün beklentileriniz gerçekleşiyor.Mutlu günler sizi bekliyor.
Seviyorsunuz,seviliyorsunuz. E daha ne istiyorsunuz. Falınız yukarıda sizde bir göz atın istedim.





Bu da Lavanta bahçesinden aldığım bir örnek henüz bitmedi.




                           Banu Hanımcım işlemelerimi merak etmişsiniz,  merak edilecek kadar değiller ama yinede paylaşmak istedim. Sevgiyle kalın....

2 yorum:

  1. Canaaaaan, ben burada niye yorum yapmamışım kiiii, halbuki bunlara hep bakmıştım, şimdi bir daha bakayım demiştim, çok ayıp bana yaaa :((

    YanıtlaSil
  2. Küçücükler ya görmemişsindir Banucum.Beğendiğine çok sevindim.Ama şimdilerde bu tür çalışmalara vaktim yok canım.Şimdi para kazanma zamanı:))

    YanıtlaSil