10 Şubat 2012 Cuma

İŞLEME Mİ?

                             

                            Kar kış derken blokuma giremez oldum. Gerçi suç kışın değil. Benim yeni başlayan işleme merakımın. Zaman geçiyor ama işlemelerde fazla bir ilerleme olmuyor. Ama ben yine de memnunum. Mozaik çalışmalarım kadar olmasa da baya zevkliymiş. Bunun sayesinde iki gündür Bağ Evi'ne de gitmedim. İşleme özel izinliyim eşim tarafından. İşlemelerimi de ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım. Amatör olarak. Aslında yıllardır ara ara işleme dergileri alırdım. Değerlendirmek bugüne nasipmiş. Ama uzun zaman işleme yapanlar bu omuz ağrılarına nasıl dayanıyorlar bilemiyorum. İki günde neredeyse pes edeceğim. Verdiğim kahve molaları da olmasa işim zor.                            



              Kitabımdan da uzak kaldım. Ama acısını hafta sonu çıkaracağım. Bu soğuk günlerde kuşlar için penceremizin dışına ekmek kırıkları bırakmayı unutmayalım. Mutlu bir hafta sonu diliyorum. 


Sevgiyle kalın.          















2 yorum:

  1. Ben de işlemelerine bakmaya gelmiştim :))
    Olduğu kadarını göster hiç değilseeee :)

    YanıtlaSil
  2. Pazar günü iş yerimdeki bilgisayarımdan inşallah.Evdeki biraz sorun çıkartıyor. Yaşlandı galiba:).

    YanıtlaSil