17 Şubat 2012 Cuma

ESKİSEDE BİR GÜN......



                  Bu gün evimden  bir şeyler paylaşarak başlamak istiyorum. Benim için evim dünyanın en sıcak, rahat, korunaklı ve yaşayan bir yeri. Bence evimdeki her eşyanın bir ruhu ve sesi var. Koltuğum hangi köşede yer almak istediğini, tablolar hangi duvarda sergilenmek istediğini bana hissettirirler. Eğer istedikleri yerlerde olurlarsa ona oturduğumuzda dinlenir, rahat ederiz. Baktığımızda enerjileri mutlu olmamıza yardım eder. Çiçekler de istedikleri yerde olurlarsa bize en güzel renklerini kokularını sunarlar. Aynı insanlar gibi. Mutlu olduğu yerde yaşayan, sevdiği işi yapan, sevdiği ve sevildiği insanlarla yaşayan insanların diğerlerine göre daha başarılı olduğu gibi. Kısacası benim evim yaşayan bir ev. Her köşesinde bir yaşanmışlık, acı, tatlı anılar. Çocuklarımın büyümelerine ve eşimle benim tecrübelerden olgunlaşmamıza tanıklık yapan eşyalarımız.Birlikte yılları devire devire gidiyoruz. Allah sağlık sıhhat verirse tabiki.
                    
                     Eşyalarımızdan bazılarının ömrü yetmiyor . Birlikteliğimiz sonlanıyor. Geriye anıları kalıyor. Nasıl borusu patlamış her yer su içinde kalmıştı.Nasılda güzel ütülerdi. Ne rahat bir koltuktu. Her uzandığımızda uyuya kalırdık. Ay o çaydanlığın çayı çok güzel oluyordu. Ben yeni yatak istemiyorum. Eski yatağımı istiyorum. Eyvah kırıldı mı onu annem çok severdi. O masada ne muhabbetli sofralar kuruldu. Ne tartışmalar oldu. O bize gelen ilk hediyeydi. Ama anılar onların yerine yenilerini almamızı engel olmayı başaramadılar. Eskiyenin, bozulanın yerini zorda olsa yenileri aldı. Anıları bizde kaldı. Bazılarıyla vedalaşmak yıllar sürdü. Yenilerine alışamamaktan kork sakta zamanla onlarda alışkanlıklarımız oldu.


                      İşte hep birlikte yaşayıp gidiyoruz .Ben, eşim, kızlarım ve onlar........



      Sevgiyle kalın.





<><><><><><>
Alaçatı Port'ta Zeytin'den aldığım Lavanta Kolonyası tavsiye ederim
<><><><><><> <><><><><><> <><><><><><>
Okumaya yeni başladığım kitabım
<><><><><><> <><><><><><> <><><><><><>
Dergi kolleksiyonum












                     
<><><><><><> <><><><><><> <><><><><><>

3 yorum:

  1. Aaaa olmadı amaaa, öyle güzel bir yazıyla başlamışsın ki, devamında evinden köşeler bekliyorduuum :(



    Kelime doğrulamayı kaldırırmısıın, kaçtır yanlış giriyorum, zaten bir işe yaramıyooor :(

    YanıtlaSil
  2. Banucum yorumun beni mutlu etti.Bu blog yazma konusunda çok acemiyim.Kelime doğrulamayı kaldırır mısın demişsin ama nerden kaldıracağımı bilmiyorum.Evimden Köşelere gelince inşallah bir daha ki sefere.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Kelime doğrulamayı kaldırabilmen için mail attım sana :)

    YanıtlaSil