1 Ocak 2015 Perşembe

HOŞ GELDİN 2015 SEFALAR GETİRDİN...


 İyisiyle kötüsüyle bir yılı daha bitirdik. Kimimiz yaş aldığına sevinirken,  kimimiz yaşlandığını düşünmeye başladı bile. Oysa ne güzel yeni bir yıl kapısı açıldı önümüzde. Yeni umutlar, paylaşımlar, arkadaşlıklar ve dostluklar. Bilinmeyene açılan güzel ve merak uyandıran bir kapı. Deneyimleyerek , hissederek ve algılayarak öğreneceklerimizle dolu. Yeni keşifler, yerler ve insanlar. Belki yönümüzü değiştirecek olaylar, farkındalıklar. 

Ben çok güzel duygularla başladım yeni bir yıla.  2014 te bıraktım hayal kırıklıklarımı. Beni üzen ve sıkan olayları ve insanları. 2015 e ümitle bakıyorum. Sevgi dolu içim.
Bunları yazarken gülümseme yerleşiyor yüzüme. Bana bakanın beni nasıl göreceği hiç önemli değil.  Ben 2015 e Mutlulukla yelken açıyorum. Kılavuzum hayal gücüm.  O benimle oldukça yolumu hep bulacağım. Yeni başlangıçlara kapımı aralıyorum.  Huzurla  hoş geldin diyorum 2015 e. 

Ya siz? .......







3 yorum: