26 Şubat 2013 Salı

Fincan Keklerime de bakın hele :))))


Şu fincan kek merakı bende de başladı. Değişik değişik denemeler yapıyorum.
Ama kendim yemiyorum. Bu aralar pek tatlı tüketmiyorum diyebilirim.
Sadece kremasının kıvamı için bir çimdik tadıyorum o kadar.
Daha çok Bağ Evi müşterileri ve Yağmur'cum tadına bakıyor.
 Ben genelde çikolatalı olanları doğaçlama deneyerek kendi tariflerimi oluşturmayı
seviyorum. Bazen zeytin yağı, bazen de tereyağı kullanıyorum.
Margarim kullanmayı hiç sevmiyorum. Zaman zaman şeker yerine bal ve pekmez de
kullanmayı seviyorum.İçimde Kefir olanların da güzel olduğunu düşünüyorum. 
Ve tabi sağlıklı da.
Bundan sonra fotoğraflamayı unutmazsam sizlerle paylaşacağım.
Şimdilik bu kadar sevgiyle muhabbetle kalın.




9 yorum:

  1. Çok güzel gözüküyor canım
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. amaaan insan kiyamaz bunlari yemeye...

    minik minik lezzeti eminim büyük kekler

    ellerine saglik canim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emel Hanımcım.Güzel ve lezzetli olduğu söyleniyor.Sevgiler:)

      Sil
  3. Canan hanım, fincan kek hiç yapmadım ama böyle gördükçe hevesleniyorum çok, çok sevimli görnüyor, lezzeti de bir o kadar güzeldir tahminimce, ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gooogookcum bende hep görüp tadardım.Çok hoşuma giderdi.Denemekte zevkliymiş.Hele de süslemek daka bir zevkli oluyor.Terapi gibi.Tavsiye ederim.Sende dene:))

      Sil
  4. canancım keliem doğrulmayı kaldırdım....farketmemiştim iyiki söyledin..insanlar belkide ondan yorum yazmakta zorlanıyorlardır..acaba bana minik bir yorum daha atabilirmisin..denemk için....sevgilerr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki şehnazcım. İnsanları biraz zorluyordur muhakkak.Yorum attım canım.Ama kalkmamış:(

      Sil