8 Haziran 2012 Cuma

Bu Kuş Evleri Harika....


Ben bu Seramikten el işçiliği kuş evlerini çok beğendim. Geçen sene Alaçatı Port'ta böyle bir seramik sergisini ziyaret etmiştim. O kadar güzel seramik kuş evleri vardı ki . Anlatamam. Fotoğraf makinem yanımda olmadığı için çekememiştim.Ama bir gün mutlaka Seramik kursuna gitmeliyim diye kendime söz verdim.Bu güzellikleri de görünce sizinle paylaşmak istedim .Daha fazlası için lütfen BURAYA tıklayın.









Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum.
Bir çimdik sevgi serpiyorum hepinizin üstüne....

26 yorum:

  1. çok güzellermiş gerçekten, bahçeli bir evim olsa keşke :(

    YanıtlaSil
  2. Bence bu güzelleri nereye assan güzel durur be canım.Üzülme bence:))

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim, göz önüne çıkarttığı için kardeşime kocaman bir mavi boncuk.Harikasın...Almaktan çok yaratmaya itiyor insanı:)

    YanıtlaSil
  4. Ben değil bu kuş evleri bir harika.Şöyle beraber gitsek şu kurslara ne güzel olur ama:))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller gerçekten de, ama ben yağmurun, güneşin altına bahçeye asmaya kıyamam, salona filan asardım herhalde, ne güzel şeyler yaratıyor şu insanoğlu...

    YanıtlaSil
  6. Bende seninle aynı fikirdeyim.Ne güzel üretiyorlar.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok güzeller de.... Ben olsam bunların benzerini su kabaklarından yapardım, sahi niye yapmıyorum kiiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banucum sende su kabağı çok galiba.Malesef bizimkiler bir türlü dökmüyor yada kurumadan(büyümeden)Kopartıp alıyorlar:( Varsa yapsana ne güzel olur..

      Sil
    2. Birkaç tane sağlam kalmış olan var, yapayım bari onlardan :)
      Ben de bir türlü yetiştiremedim su kabağını, zamanını bilemiyorum ki ekmenin, bu dağ başında herşeyin zamanı deneye deneye ulunuyor, su kabağı eken de yok ki hiç sorayım :)

      Sil
    3. Ama Canaaan, bana yaptırdın su kabağından, hani gelip bakmadııın :((
      Tohum çoook, hadi gel al :)

      Sil
    4. Ah be canım Bursadayım.Bir kaç gündür.Fazla giremiyorum.Hemen bakıyorum:))

      Sil
  8. seramik sanırım, çok güzeller.

    YanıtlaSil
  9. Hepsi birbirinden güzeller.Bende evime asardım herhalde.

    YanıtlaSil
  10. hepsi şahane :)bana da beklerim

    YanıtlaSil
  11. Ben bunlara bayıldım... çok şekerler...
    Canım güzel ve mutlu haftan olsun...:)

    YanıtlaSil
  12. Bu kadar orijinallerini ilk defa gördüm ve beğendim :)

    YanıtlaSil
  13. sıradışı kuş evleri... çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller.Kuşlarda beğeniyordur inşallah.:))

      Sil
  14. Banu yapar bunları su kabağından.Çok beğendim ama seramik bilmem,su kabağımda yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de çok güzel bir yüreğin var canım.O koco yüreğin içine neler neler sığar sevgiler.Seneye Banudan tohum alalım.hepimiz yetiştirelim şu su kabaklarından..

      Sil
  15. Merhaba kendi bahçemde yetiştirdiğim ama bir türlü yapmaya fırsat bulamadığım kabaklarım vardı paylaşımınızı çok beğendim çok faydalanacağım teşekkürler.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ne güzel Var olan birini daha bulduk.Hepsini yapmayın da seneye tohumluk kalsın biri.Hatta tohum alışverişi yaparız belki.Sevgiler..

      Sil