9 Aralık 2013 Pazartesi

Çok Zaman olmuş....

 Ne çok zaman geçmiş. Sanki elim tuşların üzerinde gezinmeyi bile unutmuş. Ama gözlerim
okumayı unutmamış. Hatta fazla okumaktan yakın gözlüğü takar olmuş.
Yazmak istediğim öğle çok şey var ki.
Kelimeler birbirini kovalıyor. Yerli yersiz yerde duruyorlar. Nokta ile virgül kavga ediyor.
Yazıyorum ama ekranda bir şey görünmüyor.Parmaklarıma bakıyorum. 
Saç Örgüsü gibi olmuş klavyenin üstünde.Asılıyorum. Uzuyorlar.
Nerde benim kelimelerim, cümlelerim. Ne çok zaman geçmiş. Hepsi unutmuş.
Bir Tembellik çökmüş ellerime. Belki de düşüncelerime. Koşturmacaların arasın da 
zevklerini unutur olmuşlar. Ama hemen hatırladılar. Çünkü onların hamurunda var.
Güzel şeyler yazmak. Duygular paylaşmak. Onlara unutturmamak lazım.
Hayat herşeye rağmen çok güzel.
Heleki böyle Yeni  bir yıl yaklaşıp eski yılı iyisiyle kötüsüyle bitirmeye hazırlanırken.
Bir daha bu kadar ayrı kalmamalı insan . Unutmamalı unutturmamalı.
Ben biraz daha kelimeleri kovalarken, sizde yeni yıl kartpostallarına göz atın isterseniz..
En kısa zaman da görüşme dileğiyle..










6 yorum:

  1. Hoşgeldiniz Canan hanımcığım!
    Ne güzel görseller,Yeni Yıl heyecanı gibisi var mı?
    Chıngle bells chıngle bells...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Sizde Hoş geldiniz Colettecim.Evet yeni yıl heyecanı bir başka gerçekten.Sevgiler size..

      Sil
  2. Yazmaya başlamana sevindim canım. Yazmaya özlemini anlatışın buram buram hasret kokuyor. Yazılarına bu kadar hasret kalmamanı diliyorum. Yeni yıl kartpostallarına bayıldım . Çok güzeller. Bencillik duygularımı ayağa kaldırdılar bu arada. HEPSİ BENİM OLSUNNNNN......:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım Hepsi senin olsun ozaman. Gerçekten yazmayı özlemişim. Ama okumaktan fırsat bulunca yazacağım.Sevgiler canım..

      Sil
  3. Ne güzel fotolar paylaşmışsın öyle.. eskiden gönderilen kartpostallar gibi. çok mutlu olurdum gönderdiklerinde.. keşke yeni iletişim ürünleri onların sonuna neden olmasaydı..:(

    YanıtlaSil
  4. buarada izleyicin olamadım bir sorun var sanırım :S

    YanıtlaSil