11 Şubat 2013 Pazartesi

Sanki silkeleniyorum....

Dünden beri belliydi ama ben pek umursamadım. Bu sabah tam anlamıyla yakalanmıştım.
Boğazlarım berbat.Burnum sızlıyor. Başım ağrıyor. Hareket etmek istemiyorum.
Sanki biri beni bacaklarımdan yakalamış baş aşağı silkeliyor.
Ne berbar bir soğuk algınlığı anlatamam.
Anlatmaya da gerek yok zaten hepinizin başından defalarca geçmiştir.
Eminim benim gibi hasta olan bir sürü insan vardır.
Bu gün bol bol portakal yiyip, bitki çayı ve su içtim .
Aklımda kaldığı kadar sıvı alımını arttırmak daha rahat geçirmeyi sağlıyormuş.
Bende öyle yaptım.
Yarın çalışma günüm inşallah biraz hafifler.
Neyse benim gibi hasta olanlara Şifa, sağlıklı olanlara da neşe ve afiyet diliyorum.



Muhabbetle sağlıkla kalın..

18 yorum:

  1. Canım geçmiş olsun, inşallah çarçabuk iyileşirsin.
    Ne yaşadığını çok iyi anlıyorum.
    Biz bir aydır sürünüyoruz.İki kür antibiyotikle daha tam geçmedi.
    Aman dikkat et, elinden ne geliyorsa yap ve çok iyi beslen.
    Sevgilerimle.









    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.Hastayken biri bize baksa ne güzel olacak.Antibiyotik almamak için direniyorum, ama bakalım hangimizin inadı ağır basacak. İnsanın böyle zamanlar da canı pek birşey yemek istemiyor.Sizede geçmişler olsun. Resmen süründürüyor insanı değilmi.? Bende sevgilerimi yolluyorum:)

      Sil
  2. Geçmiş olsun Canan hanımcığım!
    Maalesef bu gün ben de öyleyim :( Şimdi koca kase çorba içtim,ardından aspirin ,biraz uzanacağım bakalım iyi gelecek mi?

    Öpüyorum sizi çok,nasıl olsa ikimiz de şifayı kapmışız bi şeycik olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colettecim Teşekkür ederim. Size de geçmiş olsun.İnşallah çabuk toparlanıp eski neşemize döneriz.Birşey olmaz Bende sizi öpüyorum.Sevgiler ve sıhhatler:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Sizin de yakalanmamanızı dilerim.Sevgiler:)

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun canım benim. Kendine iyi bak kolay kolay geçmiyor. Yakınında olsam hemen bir tavuk suyuna çorbayı koştururdum sana ama sen gene de yap/yaptır iç tavsiye ederim.Çok öpüyorum acil şifalar canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Ablacım. Sen burda olsan çok güzel olurdu. Akşam Çağla telefon etti. Bana Sen nezaman geldin.Hiç haberim yok diyor.Bende şaşırdım.Meğer sesim öyle kısılmışki, senin hasta olduğun zaman ki gibi olmuş. Onu zor inandırdın ben olduğuma. Hasta hasta güldürdü beni. Bu gün de işe gitmedim . İnşallah daha iyi olacağım.Özlemle öpüldünüz.

      Sil
  5. Geçmiş olsun inş çabuk geçer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım bende öyle ümit ediyorum:)

      Sil
  6. canan hanm, çok geçmiş olsun aman çok dikkat edin 15 ci günün hala berbatım çok zor birde, bebegım varken dahada zor sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizede geçmiş olsun Fadicim.Tabiki bebekle daha da zor.Sevgiler:)

      Sil
  7. Merhaba canım, bu gün nasılsın demeye geldim!
    İnşallah daha iyisindir.Öpüyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha iyiyim canım . Evdeyim. Dinleniyorum.İlgin için çok teşekkürler.Sevgiler ve öpücükler yolluyorum.

      Sil
  8. MERHABA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN BLOGUNUZ HARİKA EMEKLERİNİZE SAĞLIK ...SEVGİLERİMLE TAKİPTEYİM EFENDİM

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler mutluluklar sokağı. Teveccühünüz efem:))

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun umarım düzelmiştir

    YanıtlaSil