24 Nisan 2012 Salı

Zamanı Yakalamaya Çalışmak..!



Bayılıyorum mevsimin bu zamanında, şu ağacın görüntüsüne.Bir iki gün önce daha da güzeldi ama fırsat bulamadım .Ne seyretmeye nede fotoğraf çekmeye .Sonra bu gün düşündüm de ne çok şeyin güzel anlarını kaçırdığımı  ve sonradan fark ettiğimi. Yaşam koşturmasının içinde kuru bir yaprak gibi savrulurken güzel anları kaçırabiliyor insan .Bir bakmışsın varken yok olmuş. Yerinde yeller esiyor. Hatırlarını bile soramadan, onlar  da veda etmeden çekip gitmiş. 



Birde güzel anlar kısa sürüyor galiba.Yada bana öyle geliyor.Göz açıp kapayana  kadar gelip geçiyor.
Keşke her şeye ve herkese yeteri kadar zaman ayırabilsek.Keşke ayrılan değerli


zamanın onlarda farkına varabilse..

Yeni bir haftaya herkesin farkında olarak başlaması dileğiyle..
Keşkelerin az olduğu ve mutlu anların uzun sürdüğü bir hafta diliyorum hepimize.






Hayat,  çatlak bardaktaki suya benzer
İçsende tükenir, içmesende.
Bu yüzden Hayattan tat almaya bak.
Çünkü yaşasanda bitecek, yaşamasan da...!

Neyzen TEVFİK





12 yorum:

  1. Gülümseyerek okudum yazınızı. Ne kadar da doğru demiş yazar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler dilekcim.Sizi gülümsetebildimse ne mutlu bana.Sevgiler:)

      Sil
  2. Canım nede güzel resimli bir post yayınlamışsın..Keyifle okudum..Sanada iyi haftalar Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. İçim açıldı hani naneli şeker yerizde
    arkasında bir bardak su içeriz ya buz gibi gelir
    o su bize aynen öyle bir yazı olmuş içim ferahladı:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler siyahkuğucum.Seni ferahlatabildiysem ne mutlu bana.Sevgiler :)

      Sil
  4. bence güzel anlar hiç bitmesin istediğimiz için kısa geliyor bize,artık ben böyle olduğuna inandım,çünkğ hep mi kısa sürer güzellikler.
    fotoğraflara bayıldım,sabah sabah iyi geldi.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı fikirdeyim.Teşekkürler sevgiler canım:)

      Sil
  5. merhabalar, memleket kokusu duyup geldim:) bende beklerim sevgilerimle.. seval

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldin sevalcim.Memleket kokusuyla seni ziyaret edeceğim en kısa zamanda sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. merhaba:) anne tarafından çanakkaleliyim her yaz oradayım:) çok da severim:) hatta beycan da tanıyorum akrabalığınız olabilir mi acaba? mehmet beycan çimento fabrikasında çalışıyor(yanılmıyorsam çanSA olabilir) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevalcim kendi blogunda cevapladım canım.Sevgiler..

      Sil