22 Mart 2012 Perşembe

Kalbimin Sesi

Bu gün evimdeyim. Rahat rahat blokuma girdim.
 Hava o kadar güzel görünüyor ki  insan kendini doğaya atmak istiyor.
Bahar gerçekten insanın içimdeki hormonları da etkiliyor galiba.
Kendimi yirmili yaşlarda hissediyorum.
(Daha az söyleyecektim ama yok artık dersiniz diye hissettiğimi yazmıyorum...)

Bahar gelmeyecek galiba derken, bir geldi pir geldi..
İçimi enerjisiyle doldurdu..
Galiba kırkımdan sonra değişiyorum. 
Eskiden beni çok üzen, yaşanan bazı olayların artık etkisini yitirdiğini fark ediyorum.
Yaşanan olayları istem dışı kafamda tekrar tekrar kurgulardım.
Sanki kaseti geriye sarıp tekrar yaşamak mümkünmüş gibi.
Artık bunu da yapmıyorum. Hayatı akışına bırakmış durumdayım.
Eğer bir tartışma yaşadıysam, çok fazla kafam bununla meşgul olmuyor.
OOO eskiden olsa gün boyu sayısız şekilde tekrar tekrar yaşardım o anı.
Acaba çevremde kiler de fark ediyorlarmı bende ki bu değişimi.
Galiba biraz da bencilleşiyorum.Kendimi üzmemek uğruna.
Aşırı duygusal biri olarak bu değişimime bazen kendimde şaşırıyorum.
Balık burcu olarak bu duygusal halim herhalde en çok kendime zarar verdi.

Bir makalede okumuştum. Kendini sıkan tartışmalarda kendini savunamayan,Sinirini kendi için de bastırmaya çalışan kadınların çoğunda araştırılmış ve tiroid nodüllerinin oluştuğu tespit edilmiş.
İşte bende bu gruptaki kadınlardandım. Tiroid nodüllüm de var. Boğazıma bir şey düğümlenir sinirlendiğimde konuşamazdım.Ağlamayla sonuçlanırdı. Ama şimdi bu da değişti. 
Kendimi çatır çatır savunurken buluyorum.Yine de çabuk sinirleniyorum.
Bir anda herşey de değişmiyor maalesef.
Ama ben buyum.Seviyorum bu hallerimi.
Bahardan girdik konuya nereden çıktık.
EE hayat bu. Acısı da var tatlısı da. Kiri de var pası da.
Yağmuru da güneşi de. Yağmurun ardımdan çıkan gök kuşağı da .
Her göz yaşının arkasında bir gülümsemenin,
Her mutluluğun arkasından da bir hüznün gelebileceğini hiç unutmayalım.
 Hepsi biz insanlar için.
Ama biz umudumuzu yitirmeyelim.
Her yeni güne umutla bakalım.

Her yeni gününüz bahar tadında geçsin.(Benimki de inşallah)
Artık işlememin başına dönmeliyim.Yeşil çayımda soğudu.



Sevgilerimle..











7 yorum:

  1. duyguların muhteşem, hep hissettiğin yaşta ol bitanem:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ablacım.Sende yirmiliksin bunu unutma..Öptüm canım..

      Sil
  2. insan ne kadar yaşlanırsa yaşlansın fakat gönül asla yaşlanmıyor helede mutluysa ama ben allahdan hem beden yaşını hemde ruh yaşımızla beraber yaşlanmyı diliyorum insanların yaşı ilerleyince mantıklı oluyor sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşımız ilerledikçe tecrübelerimiz artıyor.Olgunlaşıyoruz.Sevmek ve sevilmekse her yaşta güzel öyle değilmi? Sevgiler..

      Sil
  3. süpersin annecim bırakın ya balık burcu olmayın hiç bi kadın balık burcu olmasın cidden çok fena bu balıklar yahu:) değiştiğinin tabiiki ben de farkındayım. Hayatta umursamayan olmazsan umursaNmayan olursun. İyi geceler tatlişkom:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kızım öpüyorum Anne kokulu kokulu...:)

      Sil
  4. merhaba canan hanım,ben fatma blogger annelerdan eşleştik ben memlun oldum adres bilgilerini nasıl alalım ...fadinin sanatı :/fadiuzun@hotmail.com buraya adres atabilirsiniz teşekkürler sevgiler....

    YanıtlaSil