25 Şubat 2012 Cumartesi

İyi Pazarlar



Mutlu bir Pazar tatili geçirmenizi diliyorum.


Pazar günü benim çalışma günüm olduğu için , bloğuma giremeye bilirim.
Pazar akşamı da allah kısmet ederse İstanbul yolcusuyum. Pazartesi günü doktor randevum var. Fırsat bulursam hobi marketlerine Eminönüne gitmek istiyorum.
İstanbullu arkadaşlardan da bu konuda fikir almak isterim. Öneride bulunanlara şimdiden teşekkürler.Size en sevdiğim çiçek olan lalelerle bu akşamlık veda ediyorum.
 Sevgiyle kalın.






















9 yorum:

  1. Üsküdara yolunuz düşerse, hobi sanat malzemeleri satan bir yer var...Ben Üsküdarda olduğumdan malzemelerimi buradan almaktayım...Yine Üsküdarda etamin malzemeler, DMC dergileri satan bir tuhafiye de biliyorum....Adreslerini isterseniz tarif edebilirim...sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) uskudarda etamin malzemeleri satan yeri tarif edebilirmisiniz?

      Sil
    2. Merhaba:) uskudarda etamin malzemeleri satan yeri tarif edebilirmisiniz?

      Sil
  2. çiçeklerle karşılanmak ne güzel:)) bende istanbuldayım emin önüne giderseniz erken saate gitmenizi tavsiye ederim
    http://feedproxy.google.com/~r/nalanunal/~3/YEG876pt3ik/eminonu-alsveris-rehberi-4.html
    verdiğim linke bakarsanız sevgili nalan abla eminönüne gidince bakılcak yerleri çok güzel anlatıyor.bilince birrşeyler almak daha kolay olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar teşekkürler dediğiniz yerlere zamanım olursa uğramaya çalışacağım.İnşallah diyelim.

      Sil
  3. Blogumda ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  4. Senin Ziyeretin içinde teşekkürler Schandra.

    YanıtlaSil
  5. Canım bu fotoğrafların içimi açtıııı :)

    YanıtlaSil